Accepterad FelipeCaro | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FelipeCaro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198186595823/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Dat Guy#0675

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2001

Berätta om din karaktär. 22 år gammal ghetto unge från Göteborg, Uppväxt i en familj som inte hade mycket mer än varandra med efter deras död har livet gått snett. Han har alltid haft lite aggression i sig men nu när han är ensam så är han villig att döda för sina vänner och det gör han utan problem. Adrenalin rusher har alltid varit viktiga förr funkade det med mycket sporter såsom boxning och fotboll å lite äventyr men nu är det droger, vapen, pengar, bilar och flykten från polisen som intresserar honom. Han älskar att vara med vännerna och planera ut olika sätt att komma förbi polisen. Han kan sitta i flera dagar med lite öl i handen och grabbarna vid sidan.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli Whitelistad då jag är bra på att hålla rp situationer realistiska, jag har förstående för att detta är en svensk server så att dra ut en ak är inte direkt något som kommer hända en onsdags kväll på torget. Dessutom har jag erfarenhet från folk som försöker förstöra rp situationer och har blivit relativt bra på att helt enkelt gå vidare utan dem. Ytterligare har jag möjlighet att spela sent vilket kan hjälpa servern med att ha mer aktivitet även på nätterna när inte särskilt många kan va inne hela tiden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna komma in mer I servern och dess Community, jag vill kunna bidra till att servern blir större och helt enkelt ha feta rp situationer.

Hur hittade du Unive? FiveM listorna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Asså målet är att bli stor i den kriminella världen på servern. Men inte för att bli stor och bara ha bilar och inte göra något mer. Carmeets och annat är kul men bara åka runt i en bil och visa den hela dagen är inte det enda målet även om jag har flera miljoner kommer jag fortfarande göra små rån, races och vad som helst annat bara för att försöka skapa lite rp situationer. För i grunden är själv rpandet det roliga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej nyss kommit tillbaka till fiveM slutade spela ett tag sen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top