Nekad FelipeCaro | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FelipeCaro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198186595823/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Dat Guy#0675

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Chilenare från Göteborgs förort som är född 98. Intresset för bilar är stort och behovet av adrenalin är också stort vilket innebär att Felipe kan gå fel väg, pengarna, drogerna och den konstanta flykten från polisen är inget som skrämmer honom utan det motiverar honom. Mental ohälsa är tydligt och en överreaktion är vanligt att få från honom. Hans vänner är allt han har och dem är han redo att döda för att skydda.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att jag är en person som är bra på att hålla bra rp situationer och jag förstår alla regler om att om någon har en pistol riktad mot dig så kommer man inte bara göra vad som helst. Med erfarenhet från servrar med lite för mycket folk vilket lockade in folk som ville trolla har jag lärt mig lite att skita i folk och rpa runt någon som bara är där för att förstöra. Dessutom kommer jag kunna bidra med aktivitet på nätterna då jag jobbar kvällstid och bara kan spela lite på förmiddagen och sent på natten. Utöver det har jag förstående om att detta är en svensk server alltså gå runt med massa vapen bara så är inte särskilt vanligt och därför är det något jag kommer att undvika.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna komma in mer I servern och dess Community, jag vill kunna bidra till att servern blir större och helt enkelt ha feta rp situationer.

Hur hittade du Unive? FiveM listorna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att ha kul genom rp situationer, lalla runt i feta bilar och leva livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej nyss kommit tillbaka till fiveM slutade spela ett tag sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka