Felipe | Ansökan till staff

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3786
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3786

Gäst
Användarnamn: Felipe

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip#7428

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så efter 15:00 ungefär till 22:30 om jag inte har något med skolan (t.ex prov)
På helger så brukar jag mest vara inne lite på morgonen och sen senare runt kvällen (om jag inte måste plugga)
men är iaf inne minst 5 timmar om dagen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att alla följer reglerna och försöka hjälpa till och utveckla servern. Jag skulle kunna sitta i support och ta det ofta. Om någon inte följer en mildare regel som t.ex inte sköter sig i trafiken så skulle personen kunna få en varning om då en polis ser när personen t.ex kör mot rött. Jag har hört att efter en vecka ska varningar plockas bort men händer typ aldrig, så det skulle jag också kunna fixa snabbt. Skulle även vara aktiv på både hemsidan och discord eftersom jag har 3 skärmar. Spelar väldigt mycket på multistaden och ser folk bryta mot lagar hela tiden och skulle jätte gärna vilja göra nått åt det. Tror jag skulle passa bra som staff eftersom jag är väldigt vänlig av mig och pratar ofta med folk. Jag är ju chef på bilfirman och där bryter folk ofta mot lagar som t.ex skiter i greenzone och slåss.

Jag skulle helt enkelt få och se till att folk följer reglerna för vill jätte gärna att serverns rp ska bli bättre eftersom den är ju så bra utvecklad uppbyggd. Finns ju många trollare så att säga.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ja det tror jag verkligen! För det första så är jag väldigt trevlig av mig och har kommit överens med några andra staff som t.ex bettan och Quirkz. Jag skulle kunna bidra med att folk följer regler bättre och det kommer jag vara hård med för om folk inte kan eller inte följer reglerna så blir det heller ingen rolig rp. Vill jätte gärna vara med och få utveckla servern för märker att det bara blir bättre och bättre! Jag skulle bidra med snabba svar och om någon säger till mig att någon inte följer en regel så är jag där snabbt och löser det med antingen en varning eller om det är grövre en ban! Hoppas verkligen jag an få bort dem jobbiga trollarna. Kommer även se till så att folk inte snackar OOC och ger inte ens en varning då för det leder direkt till permaban sen får dem lösa det på egen hand och stå sitt straff.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nope, bara på mc servrar.

Har du några tidigare erfarenheter? Bara inom mc servrar.

Vad kan du om skripts? Faktiskt inget har bara skriptat på minecraft servrar innan, men skulle gärna vela lära mig!

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill kunna vara med och utveckla servern och se den från ett annat perspektiv. Jag vill fixa bort dem som snackar OOC och inte följer regler. Som sagt så är jag chef på bilfirman och tycker det suger att jag bara kan ge en kick när någon gör ett grövre brott där inne. Flera gånger har det hänt att personer har blivit kidnappade, beskjutna och slagna inne på firman och inte kunnat göra nått åt det än att ge en enkel kick. Jag vill bli staff för jag tycker servern har så bra detaljer och så många tillgångar. Jag vill bli staff för jag tycker det är kul att träffa nya personer och bli vän med flera.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Har faktiskt inte ens provat spela på någon annan server innan för så fort jag började spela fiveM så testade jag denna och blev helt besatt:)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jadå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka