Nekad Felipe | Ansökan till servervakt [Pontus]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3786
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3786

Gäst
Användarnamn: Felipe

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Vad heter du på discord? Filip#0069

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Öh efter 3 till 11

Hur länge har du spelat på Multistaden? sen början av Augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att få bort alla lallare och folk som missköter sig. Skulle även hjälpa med revive om man fortfarande kan det som servervakt. Jag kommer rensa bilar som står på gatan och se till så att det framkallar så lite lagg som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Känner för att börja hjälpa till på servern igen då jag fick en kick från ingenstans och blev sugen på FiveM igen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Kommer minska laggen med alla bilar och se till så att mindre lallare finns kvar och kickar dem med anledning och hoppas att dem lär sig :)

Varför ska just du bli servervakt? För jag är väldigt kunnig inom commands och vet hur rp fungerar.

Varför vill du bli servervakt? För jag är väldigt kunnig inom commands och vet hur rp fungerar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla då jag har varist staff för.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans kanske 3 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka