- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 3
Det är så att jag var in game en gång, och sedan så blev jag kickad/bannad ifrån alla unive dcs. Jag vart väldigt shockad och visste inte varför jag fick detta. Jag gjorde en bann överklagan då jag fick unbann i dcn men fick inte mina roller tbx. Ludde sa att det inte stog någon ban i mitt konto. Men för mig stog det att jag blev bannad. Dessutom så blev jag unbannad av philip efter han godkände min överklagan. Som alla kanske vet så är det så ifall man lämnar/bannad i en server så går alla roller som man då hade. Jag blev unbannad och har inte mina roller kvar. Har försökt kontakta alla i ledningen men ingen svarar eller något. Så nu ludde är det så att mitt mål är inte att få unbann i dcn som du inte fattade i min andra och första besluts överklagan, mitt mål är att för tillbaka mina roller eftersom philip320 godkände min överklagan att den bannen jag fick var felaktig. Så jag vill ha mina roller tbx som jag betalde för. Jag hade medlem och krim. Inte ens MEE6 boten hade skrivit till mig om bannen jag fick, så det måste vart en bugg.
Senast ändrad: