- Meddelanden
- 110
- Reaction score
- 2
Hej! Jag började nästan precis spela på Unvie och vill gärna spela seriöst. Jag köpte precis min första bil idag som var en Volvo för 20000kr. Jag såg en polisbil köra förbi mig med blåljus och blev intresserad av vad som hände så jag körde efter. Det visade sig att polisen hade haft blåljus + sirener för att komma fram i trafiken för att komma till en affär. Så jag blev lite arg på polisen för hans uppförande och svängde in framför polisbilen medans han var i butiken. Sedan blev jag bannad i en vecka pga Copbait. Jag blev bannad av HANSSON. Exakt såhär står det: Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: copbait ~HANSSON. Återstår: 6 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Jag själv tycker att detta är en väldigt felaktig ban eftersom jag egentligen inte hade gjort något fel, medans polisen gjorde tjänstefel och jag ville bara påpeka detta för polisen så att han är medveten om hans fel som han utförde. Förstår ej vad han vill komma med med en veckas ban för något jag inte gjorde fel!?
Jag själv tycker att detta är en väldigt felaktig ban eftersom jag egentligen inte hade gjort något fel, medans polisen gjorde tjänstefel och jag ville bara påpeka detta för polisen så att han är medveten om hans fel som han utförde. Förstår ej vad han vill komma med med en veckas ban för något jag inte gjorde fel!?