Accepterad fejkn | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fejkn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fejknTV/

Ditt Hex-ID: 11000010622ce55

Vad är din discord tagg? fejkn#3533

Vem var det som bannade dig? ^5reapt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag uppenbart slog ner en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En Kille kom in på brittas och började härja, vi bad han flertalet gånger att lämna, då han började beté sig hotfullt så ringde vi securitas, inget svar. Vi ringde polisen, inget svar så jag sprang iväg och bytte om till en lite mer diskret outfit och slog ner han helt enkelt så vi kunde få ett slut på det då ingen svarade på våra samtal eller sms. Med hans beteende så tyckte jag att det kunde vara okej fast ändå inte. vi försökte få ut han i 20 min ish. HAN startade detta scenario, jag avslutade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis skulle jag säga med förklaring ovan.
Jag vet att jag gjorde fel men samtidigt så provocerade han väldigt mycket och eftersom ingen svarade så tog jag saken i egna händer på ett "snyggt" sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger för powergaming, den första när jag var ny på fiveM och även RP, andra gången var en helt idiotisk felaktig ban men jag struntade i att överklaga för den blev bara på 30 min, jag satt i min GMC (en ganska stor och hög bil) ska svänga in till motellet då jag bromsar och ska svänga in så kommer det ut en julle i ganska hög hastighet med en liten skitbil från parkeringen som kör rätt in i mig på fel sida av vägen, och då står jag Nästan still vid krocken, jag ajar mig lite eftersom att det blir ett litet ryck i min bil liksom men springer efter en liten stund ut och kollar hur det gick med honom, och då fick jag Min andra powergaming ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? så här med facit i hand så kunde jag tillkallat staffs med report för han lallade väldigt mycket och länge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att göra det på ett snyggare sätt och lägga report om inget av tidigare hjälpmedel funkat.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka