Nekad feferåni | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

feferåni

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Nordström

Vad är ditt discord namn? SW04#1447

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2004

Berätta om din karaktär. Nicklas Skogsberg är en58 år gammal man uppvuxen i en liten by i Skåne. Han har haft sin beskärda del av livets berg-och-dalbana. För fyra år sedan gick han igenom en skilsmässa som var resultatet av en riskabel investering i Swedish Match, vilket ledde till förlusten av familjens sparade pengar. Detta satte honom i en djup depression, men med tiden har han börjat återhämta sig och försöker nu hitta en ny riktning i livet.

Nicklas är en bilentusiast och har alltid haft en passion för bilar. Han älskar känslan av frihet de ger och hur de kan ta en till nya platser. Arbete har alltid varit en stor del av hans liv, och han har alltid satt stort värde på hårt arbete och prestation. Trots de motgångar han har upplevt, har han behållit sin arbetsnarkomans anda och söker nu efter meningsfullt arbete för att återigen känna sig produktiv.

På fritiden försöker Nicklas koppla av genom att spela padel. Även om han kanske inte är den bästa spelaren, eller till och med helt värdelös, är det en aktivitet som ger honom glädje och en chans att röra på sig. Han är öppen för nya möjligheter och hoppas att hitta en ny fruga som delar hans värderingar och kan dela livets glädjeämnen med honom.

Nicklas visar hur människor kan kämpa sig igenom livets svårigheter med passion och beslutsamhet. Hans berättelse visar att även när livet tar en oväntad vändning, finns det alltid utrymme för förändring och nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att jag är trevlig och har en hel del erfarenhet av roleplay så¨tror jag att serverns seriositet kommer passa mig. Känner även till alla regler och har spelat utan medlemskap ett tag och änns att jag vill vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är makt- och pengarhungring utan fokuserar på att scenarion ska vara realistiskt istället för att man alltid ska göra så att utfallet blir så bra för ens karaktär som möjligt

Hur hittade du Unive? Polare

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka