Accepterad Feeser | Medlem ansökning [ratnose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feeser

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075614838/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Feeser

Vad är ditt discord namn? Feeser#6585

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. han heter Abdi Hakim han uppväxt va bra han va uppväxt med barn mamma och pappa hans intresse var brottning som liten men senare i tonåren så kände han att han vill utvecklas i kampsporter så han började med att träna judo och sen tog han han sm i judo 2 gånger sen efter det så valde han och hans kompisar åka till en bar och under tiden på på va det en kille som va skit uppkäftig då valde Abdi att så till han på käften och fick 1 månads fängelse och efter det sänktes Abdis självförtroende och det va då han hittade sitt intresse med att skruva på hojar och när han meka så kom han in i sin bubbla som han hade när han körde judo och mådde bra han älskade att fixa farsans gamla hojar med sin bror Abdi Hakim när han va där med sin brorsan så hade han ett lugn och dom drack 2-3 öl varje kväll och hade det förjävla roligt om kvällarna med brorsan sen efter dom blev klara med hojarna dom meka på så börja dom åka på dom utan körkort för dom inte hade pengar till det sen efter ett tag så kände dom 2 brorsorna att starta ett företag som inte gick så bra i början och då var Abdi nära på att gå in i nästan väggen sen så hittade Abdi en gammal hoj som han börja meka på och sen sålde den för att få in pengar till företaget och efter ett tag så börja dom få kunder och tjäna mer pengar och just nu så lever dom ett bra liv med varandra och ska försöka få upp sitt företag igen och hjälpa folk med deras hojar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan ge ett socialt och seriöst rp med andra spelare och vissa nya spelare att man kan ha kul även fast man inte är kriminell eller har nåt jobb eller liknade.Och så att de kriminella rpn kommer bli roligare för de flesta säger när jag är i de kriminella rpn så blir rpn mycke bättre och så gör jag de flesta glada för jag gillar att skämta med folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? socialt och seriöst rp samt att jag kan göra så att nya spelare kan känna sig välkomna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spela för att båda parterna i ett scenario kan vinna, det gör så att scenariot blir roligare att spela spelet.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som tipsade mig att ladda ner FiveM och spela Unive. Och via en kille på twitch som inte var så jätte stor men nu är han inte aktiv längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka