Nekad FEEM#6421 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FEEM#6421

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kör inte på steam. kör på epic games.

Vad är ditt namn i verkligheten? William kryger

Vad är ditt discord namn? FEEM#6421

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2010

Berätta om din karaktär. den har mörk bakgrund, den är 22 år gammal, dens känslor är att han är ledsen. min karaktär heter olle lingren och han har en lille bror som heter oliver petterson. jag och min bror har skilda föräldrar. min karaktär är svarthårig och har en svart jacka och har gråa byxor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tycker att det är kul och jag gillar rpa. men ni måste inte ta mig framför någon annan men det hade uppskattats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inget för det är redan bra men att poliserna måste jobba mer. jag tycker inte att dom är så bra på att jobba för det var en kille engång som brände för bi en polis och den polisen gjorde inget.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? folk på min skola prata mycket om den och sa att den var skit bra då vill ju man pröva. och unive det var väldigt lyckat. jag älskar unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka