Nekad fede | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fede

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? fede

Vad är ditt discord namn? fede2321

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter fredrik karlsson han är 16 år och har en ganska tuff bakgrund, tyvär så har han varit med om mycket dåligt och har behövt se en hel del hämska grejer. Han har bestämt att han inte ska fortsätta med det dåliga efter att han har märkt hur ung han är men ändå hur förstört liv han har. Men vem vet beroende på pengar kommer han att behöva ta andra vägar. Han är en snäll människa men om dem gör han sur blir han jävligt arg. Han har inga intressen men han är rejält bra på att skjuta efterssom hans brorsa lärde han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roleplay, snäll människa, jag blir inte så sur över dumma grejer, jag ser till att jag följer reglerna, jävligt bra på att skjuta, och har en god bakgrund när det gäller roleplay (har varit ägare av ett ganska stort mafia i en annan server)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man är inte självisk och ser till så att alla kan ha kul när dem spelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem. Jag har läst lite från kriminella regler t.ex att man ska vara diskret som en kriminell, Man får inte provocera andra kriminella. Från andra reglerna har jag läst att t.ex. Man ska va aktiv i servern och bidra och att man inte ska vara toxic och hålla sin ton.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ganska mycket som sagt har jag varit en ägare av en Mafia i en annan server där vi rånade, samlade ingredienser till droger, gjorde droger och sålde droger vi gjorde alla brott man fick göra och fick aldrig en varning.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag behöver inte säga något och jag har ändrat namnet nu på discord till fede2321

Tillbaka