Nekad Fecinu | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fecinu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Hcch

Vad är ditt discord namn? Neez3n

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenneth kingston

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, charmig, driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenneth "Kentakofot" Kingston växte upp i Majorna, Göteborg. Han hamnade tidigt snett och blev känd för att sparka in dörrar och stjäla moppar redan som tonåring. Smeknamnet "Kentakofot" fick han efter att han sparkade in en dörr barfota under ett inbrott. Han har suttit inne för småbrott men har alltid tagit sig upp på fötterna igen. Nu har han flyttat till stan för att börja ett nytt kapitel – han säger att han vill lämna brott bakom sig, men han dras fortfarande till snabba pengar och gamla kontakter. Drömmen är att öppna en egen verkstad där han kan skruva med bilar, både lagligt och… lite gråzon. Han vill skaffa ett lugnare liv, men det är svårt att lämna gamla vanor helt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativt och underhållande RP, både i lagliga och kriminella scenarion. Jag gillar att hålla mig i karaktär och skapa situationer som andra spelare kan reagera på, inte bara jaga pengar eller vapen. Jag försöker alltid tänka på att alla ska ha kul, och jag gillar att utveckla min karaktär över tid. Jag är respektfull mot andra spelare och vill vara en del av ett seriöst community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid ska försöka "vinna" själv i varje scenario. Istället ska jag vara villig att låta min karaktär förlora ibland, t.ex. bli gripen av polisen eller lurad av någon, om det gör scenen mer realistisk och rolig för alla inblandade. Det handlar om att skapa bra rollspel – inte att alltid komma undan eller vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några RP-regler. Jag respekterar alltid serverns regler och försöker göra mitt bästa för att bidra till bra rollspel. Om jag är osäker på något frågar jag hellre en admin än att chansa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Absolut, här är några av reglerna: 1. Inget VDM – man får inte köra över folk utan rollspelsskäl. 2. Inget RDM – man får inte skjuta någon utan anledning eller RP. 3. Inget metagaming – man får inte använda info utanför spelet, t.ex. från stream eller Discord. 4. Inget powergaming – man får inte göra saker som ens karaktär inte rimligen kan göra. 5. Man måste hålla sig i karaktär (IC) hela tiden – ingen OOC-snack mitt i scenen. 6. Man ska visa respekt mot andra spelare och personal, både i spelet och utanför. 7. Tjänstefordon får inte användas om man inte har den rollen (polis, ambulans, brandman). Jag följer alltid reglerna och försöker bidra till bra RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som verkligen gillar att leva mig in i rollen och skapa roliga scenarion för både mig själv och andra. Jag är respektfull, lär mig snabbt och har tålamod. Jag tycker det är viktigt att alla har kul, inte bara att "vinna". Jag vill bidra till serverns community och göra bra RP – både som ny i stan eller mitt i ett kaos. Jag är också bra på att improvisera och anpassa mig till vad som händer runt omkring. Jag har verifierat mig med bank-id
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid. Dock kan du göra kommandot /begarintervju eftersom du är verifierad!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top