Accepterad Febb3 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Febb3

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Febb3/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fenix

Vad är ditt discord namn? Febb3#4497

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Fenix Stankovski är en 26-årig ekonom som tycker om att sitta på kontor, köra bil och lyssnar på högljudd musik i sin lägenhet. Han är underhållande och generös, men kan också vara väldigt girig och lite ovänlig. Han är makedonsk som föddes i jugoslavien och definierar sig själv som heterosexuell. Han avslutade skolan med ett väldigt högt betyg som gör så att han nu är ekonom. Fenix är i bra form och gymmar 5 gånger i veckan på ett gym. Han är medellång med ljus hud, blont hår och gröna ögon. Han växte upp i en arbetarklass grannskap med många arbetare så han lärde sig mycket redan som liten. Efter att hans mamma dog när han var ung, uppföddes han av sin pappa och lärde sig hur man fiskade samt hur man lagade Balkan mat. Han gillar att jobba som ekonom och har gjort det ett tag nu, han vill känna på livet i en ny stad där han ska jobba och skaffa ett bättre liv han älskar att jobba i olika jobb som till exempel lastbilsförare, polis och som taxiförare han gillar att göra folk glada och ger folk så mycket det går. Han älskar att bjuda hem folk och han skaffar lätt kompisar och ser livet som en gåva. Han tror också på ortodox tro och tror på gud.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är 17 och jag har läst reglerna 2 gånger i rad jag är också noggrann med regler och vad man inte får och vad man får. Jag har också rp:at innan mycket och kan leva mig in i en karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är ett bra och roligt Community där folk är seriösa med rp.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan och haft ett konto här innan. Men när jag började så såg jag servern i FiveM listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli så rik det bara går genom att jobba röven av mig och försöka att få så bra jobb som det bara går och försöka att inte hamna i trubbel och sköta mig så bra jag kan, jag ska inte bidra till några brott och behandla folk med respekt och så som folket behandlar mig behandlar jag dem. Jag gillar att skaffa vänner så vänner är det viktigaste på servern och en godhjärtad vän skulle jag säga att min karaktär är som person han gillar också att donera pengar till folk som är nybörjare och hjälpa så många det går. Jag vill få så många bilar det bara går och genom att få bilar så måste man jobba och det är något jag kommer att göra för att få det jag vill, jag ska vara så snäll jag kan och inte begå brott för att då hamnar jag bara i fängelset i onödan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har rp:at tidigare.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top