Nekad Fear | Ban Överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fear

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489651023/

Ditt Hex-ID: 11000015b28914f

Vad är din discord tagg? Fear#3472

Vem var det som bannade dig? PolarBear

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-16 201438.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag inte rpa på rätt sätt som man ska göra och det ber jag verkligen om ursäkt över och att jag hällde bensin över en killes bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kompis och vi åkte från piren osen upp på kartan,min kompis krockade med en bil som jag satt i.Vi två satt i discord det var ingen runt omkring oss jag rpade på skador igenom att låta som jag hade vart med om en bilolycka till min kompis i discord,sen skulle han dra så jag skriv in /spawnmenu så jag kunde byta till min andra karaktär och rpa på den men nej då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Just då visste jag inte att jag gjorde fel förens efter bannen men nu i efterhand inser jag att jag gjorde fel,eftersom det var olämpligt att gå att hälla bensin (även fast det var i ett scenario) så var det lite övergränsen tycker jag nu.Och ja jag gjorde fel igenom att inte rpa skador på det sättet man ska,oavsett om man är på helt själv på kartan ska man fof rpa på rätt sätt men jag tänkte inte så mycket på det för att jag rpa via att göra ljud.Och jag ber om ursäkt för jag tog spawnmenu i det läget det var fel men jag har lärt mig av mina misstag och inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja som sagt har jag tagit lärdom av alla mina bans tidigare och flera av dom var missförstånd och såna grejer,som t.ex när jag åkte förbi ett rån med min bil som lät högt då fick jag ban för att jag störde polisen när det var ett missförstånd då har jag lärt mig att inte åka förbi med en högljud bil.Osen fick jag ban för jag skydda och slog en npc för att skydda min vän det har jag lärt mig att man inte ska göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit allt mycket mer seriöst och rpa på det sätter man ska rpa på,dels att det är väldigt orimligt att gå att hälla bensin på någons bil vilket jag tror att ingen hade gjort irl.Och så är det väldigt orimligt att inte få ont när man krockar med en bil som går i 400km/h och att inte ta spawnmenu på det sättet jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det har jag verkligen kommer inte göra om ngt av detta och jag kommer bidra med ett högt och seriöst rp i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka