Nekad Fear | Ban Överklagan [borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fear

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489651023/

Ditt Hex-ID: 11000015b28914f

Vad är din discord tagg? Fear#3472

Vem var det som bannade dig? Johnpor

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 27593-73c1f99b1db6743e8006ad1d87fe7e2d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag missbrukade min roll. Jag använde mig av polis fördelar som jag inte borde gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att använda mig av polis genomsökning av en grabb för att ta hans vapen. Det var så jag gick tillväga och jag befann mig vid piren när jag passerade person och öppnade hans inventory för att ta en Glock från honom. Eftersom jag inte var en kriminell person, valde jag att ge bort vapnen till en annan person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag förstår att jag får en ban för det här. Jag vill bara kunna spela igen på unive och förbättra min rp. Jag tycker det är extremt tråkigt med en permanent ban och hoppas verkligen ni kan förlåta mig och ta bort banen eller förkorta den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Jag har blivit bannad tidigare för grejer som vdm. ganska milda grejer men jag har överklagat de flesta bans. jag har också fått ban för att jag stängde av en gång upp i sandy efter min bil hade gått sönder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade noggrant kunnat tänka mig konsekvenserna av mina handlingar innan jag fattade beslutet att utföra de dumma sakerna jag gjorde den dagen. Om jag bara hade tänkt efter ordentligt, hade jag aldrig ens kommit på tanken att göra det, med full insikt om konsekvenserna. Jag hade även kunnat tänka mig hur det är för dom andra att bli utsatt för min handling. Nu i efterhand förstår jag allvaret mycket mer och jag förstår ansvaret jag har som spelare på unive. Detta är något som inte kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser nu att mina handlingar kan ha lång konsekvenser, och därför är det av yttersta vikt att tänka igenom dem noggrant. Den dagen jag gjorde de dumma sakerna var jag kanske omedveten om de risker som kunde uppstå. Men genom att ha genomgått den erfarenheten har jag lärt mig en värdefull läxa om ansvar och konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Extremt dåligt beteende.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka