Accepterad FCDavve | Medlem ansökning [matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199268543607/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? ^6 FCDavve#6874

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Svensson kommer från Sverige 25 år gammal. Men hans föräldrar kommer ifrån Polen, Nils Svensson älskar att vara med vänner och att vara med sin familj, Nils Svenssons favorit mat är Pizza han har ätit de ganska ofta när han va liten och han älskar att titta på fotboll, hans favorite fotbollslag är Manchester United han har hejat på dom sen han va liten alltså när han va 10 år gammal. Hans farfar dog däremot när han va liten, så han saknar sin Farfar väldigt mycket varje dag, han har till och med en tröja med hans ansikte på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag tycker att servern är fett kul att spela på, och jag vill också spela på servern samt utveckla min rp nivå med andra som har hög rp nivå och ha roligt när man spelar på servern. Och jag har några kompisar som spelar på servern vilket jag också får motivation till att också börja spela på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med seriös rp social rp och jag kommer bidra med att jag kommer att vara snäll hålla en bra ton mot alla och inte vara kaxig mot alla utan bara vara snäll trevlig hålla en bra och hög rp nivå som möjligt. Jag kan också bidra med att jag inte kommer lalla på servern, förstöra för andra under ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Fivem jag sökte på svenska fivem servrar och hittade just er, samt mina kompisar har spelar på servern och jag har sätt folk streama Unive och jag har tyckt att det är väldigt kul.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka