Nekad FCDavve | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199268543607/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? (Davve) #6874 om ni inte hittar min dc skicka eran.

Vad är ditt födelsedatum? 6 maj 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter David Bengtson och han älskar Hamburgare och gillar att hänga med kompisar och hitta på roliga saker t.ex spela spel, göra olika roliga aktiviteter. David Bengtson är 25 år gammal och kommer från Gran Canaria. David Bengtsons intressen är motorcyklar och fotboll. Han kollar väldigt mycket på fotboll och han har spelat fotboll när han va yngre i ett akademi lag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem där jag kan rpa lungt och jag vill testa på en stor server plus jag kommer inte skapa bråk och jag kommer att vara trevlig genom att prata snällt, bete mig lungt och lyssna på folk och inte interrupta när dom pratar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med lung rp och inte förstöra olika scenarion och inte blanda in mig i onödiga scenarion, Bidra med bra scenarion och seriösa, Jag kan också bidra med att jag inte kommer att lalla på servern och jag kan bidra med seriösa scenarion som t.ex om jag blir full så kan jag rollspela så som det vore vara irl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex om det är ett bankrån så ska inte bara du ha det roligt men också polisen så man inte rpar på makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar har spelat det och jag fick intresse att vilja spela på Unive.

Senast ändrad:
Tillbaka