Accepterad FCDavve | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199268543607/

Ditt Hex-ID: 11000014dfabc77

Vad är din discord tagg? FCDavve#6874

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att vi råkade prata ooc ingame, detta va inte alls med meningen jag och min kompis snackade om gänguppuppköp, sen råkade vi säga till varandra "ska du inte betala" därefter så skrev vi till varandra i /m sen vart vi bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det ver wmac, vi pratade om att jag skulle bli kriminell fast inte ingame, vi pratade med varandra sen insåg vi att vi gjorde fel och vi råkade prata ooc, detta va inte alls med meningen. alla gör fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag gjorde fel, detta märkte jag inte att jag gjorde, detta va inte alls smart gjort av mig jag förstår wmacs perspektiv hoppas att han förstår mitt. tyckte inte detta va så fel av honom, men jag skulle jätte gärna vilja ha en chans till då jag aldrig mer kommer göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde från början inte snacka ooc, detta har hänt första gången och jag insåg inte ens att jag själv pratade ooc, detta ber jag hemskt mycket om ursäkt. Men efter att vi insåg att vi gjorde fel så började vi skriva i /m för att det ej skulle förekomma ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, ska aldrig prata om ooc saker utan det tar man i /m istället på direkten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka