Inaktuell FCDavve | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: FCDavve#6874

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff/helper för att jag vill hjälpa till på servern städa undan servern från lallare och personer som begår regelbrott eller bryter mot reglerna, jag är snäll trevlig och vill gärna hjälpa till. Jag är mogen och vill hjälpa servern att nå sin fulla potential och ha en hög rp nivå som möjligt, mitt mål är att hjälpa denna servern och driva den framåt och verkligen visa att jag vill driva denna servern och så att den blir bättre. Och jag vill verkligen bli helper då jag vill hjälpa till och hjälpa alla som behöver hjälp och ifall folk har frågor så ska jag alltid kunna besvara dem. Jag ska vara en god förebild för alla andra och visa att jag finns för alla och jag ska se till så att alla får hjälpen dem behöver. Jag anser mig själv som en trevlig och snäll kille som finns för att utveckla denna server. Jag har också erfarenheter som staff, då jag har varit staff på andra servrar förut och jag gjorde riktigt bra ifrån mig (spelar bara på Unive nu) Just nu är jag MA jag har jobbat riktigt bra senaste dagarna, jag är skicklig och många gillar mitt arbete och sättet jag jobbar. Jag anser att vara Staff är något för mig och jag vill komma framåt och avancera mig framåt till Helper.

Varför jag ska bli helper? Jo jag ska bli helper då jag anser mig kompetent jag är smidig och utför mitt arbete bra som MA är omtyckt av dem flesta jag har tagit intervjuer med. Jag är också väldigt aktiv både på forumet och ingame. Jag speccar mycket och håller koll så att allt ser bra ut och jag hjälper mycket i rådgivning och ger tips och råd till alla som behöver! Därför känner jag att jag ska bli upphöjd till Helper inom snar framtid när ni har sätt mig arbeta!

Kommandos som jag kan,

ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

/freeze (id) (man fryser en person)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/goto (id) (gå till den personens position)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/spec (id) (speca den personen)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan spela varje dag, har fotbollsträningar också som är på Tisdag Torsdag. Jag är väldigt aktiv och kan spela flertal timmar, men spelar inte hela dagarna då jag vill göra annat också.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i snart 7 månader tror jag, det har varit en lång resa och ser fram emot att få spela på denna servern ett bra tag till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag är för tillfället sv och har varit staff förut på andra servrar för typ 1 år sen (spelar inte på dem längre bara UNIVE)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst inte Donation, Jobb ansvarig kan jag bli ifall det inte finns plats i support ansvarig!

Senast ändrad:
+rep bra person skulle passa riktigt bra som staff skulle hjälp mycket

Tillbaka