Accepterad FCDavve | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: FCDavve#6874 eller fcdavve

Ditt Hex-ID. 11000014dfabc77

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff/helper för att jag vill hjälpa till på servern städa undan servern från lallare och personer som begår regelbrott eller bryter mot reglerna, jag är snäll trevlig och vill gärna hjälpa till. Jag är mogen och vill hjälpa servern att nå sin fulla potential och ha en hög rp nivå som möjligt, mitt mål är att hjälpa denna servern och driva den framåt och verkligen visa att jag vill driva denna servern och så att den blir bättre. Och jag vill verkligen bli helper då jag vill hjälpa till och hjälpa alla som behöver hjälp och ifall folk har frågor så ska jag alltid kunna besvara dem. Jag ska vara en god förebild för alla andra och visa att jag finns för alla och jag ska se till så att alla får hjälpen dem behöver. Jag anser mig själv som en trevlig och snäll kille som finns för att utveckla denna server. Jag har också erfarenheter som staff, då jag har varit staff på andra servrar förut och jag gjorde riktigt bra ifrån mig (spelar bara på Unive nu) Jag har tidigare varit Ma och jobbat på ganska bra och vill nu avancera mig framåt till Helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på Unive nu är RP nivån på vissa spelare kan hålla med att rp:en har blivit bättre men finns fortfarande lite brister kring samtliga spelare och det vill vi försöka få upp och göra rp ännu bättre för alla andra. Det är för lite snack mellan folk, dem skjuter enbart vilket inte är bra alls vi måste hålla oss till det sociala och förbättra den sociala rp:en!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer då att försöka specca så mycket ja kan och kanske säga till folk att höja rp nivån eller försöka prata med dem vad dem kan göra annorlunda i vissa scenarios och sedan fortsätta arbeta med detta så att vi kan ha så hög rp nivå som möjligt. Detta med social rp det är de viktigaste för kriminella folk ska ha social rp och inte gå runt o skjuta en lösning på detta kan vara att kolla logs se vilka som skjuter för mycket och kanske specca dessa spelare för att sedan se vad rp nivån ligger på denna spelaren Och hur dem utför scenarion social eller om dem ens gör det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är ytterst viktigt att man agerar professionellt då folk ska veta att du gör ditt jobb bra och att dem vet va du håller på med. Det är också viktigt att dem känner sig trygga när dem väl ber om hjälp så att dem inte ska känna sig otrygga på nåt vis att kanske en tidigare staff har varit väldigt otrevlig mot denna personen. Man ska vara snäll och trevlig och verkligen välkomna den och se till att man hjälper spelaren så gott som det går så att han blir nöjd och känner att han har koll på det han ville ta reda på.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flertalet timmar, har träningar Måndag Tisdag och Torsdag. Dessa 3 dagar ja har träning kan ja ej va aktiv på kvällen men på dan innan träning kan jag om jag inte har något annat jag måste göra. Annars nu under sommaren kan ja va aktiv till kl 22 och på dagarn, när det gäller skoldagar kan ja va aktiv till kl 21

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med Unive 28 november 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag! Jag har varit MA tidigare och utfört mitt jobb bra, men under senare tillfälle så var jag inaktiv och då blev jag demotad för jag va inaktiv och hade mycket prov att plugga till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support och Jobb ansvarig.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag tycker det är krångligt och massor av filer är inte expert på det. Sen vill jag helst inte bli kriminell ansvarig då jag är med i ett gäng.

Senast ändrad:
+rep Vet att grabben kan sin grej, han har tidigare erfarenheter och är noggrann i sitt arbete, skulle passa som staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka