Accepterad FCDavve | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FCDavve

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
310
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? FCDavve#6874

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ju först och främst skola, sen har jag fotbollsträningar Lördag och Måndag men jag brukar ha träningar Tisdag, Torsdag det beror på helt enkelt.
Jag är också inne på servern väldigt ofta kanske minst 3- 4 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/980433862268182578/1059451079965818880/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgift är att hålla servern från personer som begår regelbrott och folk som inte kan bete sig t.ex lallar tar en polisbil, prata OOC och inte följer reglerna helt enkelt. Ser man att någon bryter mot reglerna så ska man ta tag i det omedelbart. Servervakter hjälper till för små bans så att helpers sr. admins kan fokusera på annat en folk som lallar, det är därför servervakter finns se till att ingen begår regelbrott och liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att servervakt passar mig och att jag vill hjälpa till på servern och hålla servern clean från lallare och spelare som begår regelbrott, Jag har också sätt jätte många begå regelbrott och ibland så hinner inte alltid staffs att banna dem då kan jag göra det /andra servervakter kan också banna personerna/kicka dem.

Erfarenheter/kunskaper
Mina kunskaper är väldigt bra jag kan agera snabbt när det gäller folk som just då begår regelbrott och liknande samt jag kan ta beslut som är bra för mig och dem andra spelarna som bryter mot reglerna.

Kommands som jag kan
/sqlban bannar en person
/kick (anledning) -kickar en person
/sv skriver i servervakt chatten,
sen finns det fler kommands men kommer inte på nu.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man inte bannar sin vän bara för att han är din vän och begår regelbrott.
Abuse är t.ex det är biljakt och du krockar och blir medvetslös då kan du inte reviva dig själv, eller att det är skottlossning och du är skadad och du revivar dig själv

Tillbaka