Nekad FB7 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FB7

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894232733/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:1:466983502

Vad är din discord tagg? FB7

Vem var det som bannade dig? Ocsar

Hur lång tid var din ban? 5d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag power gamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en stulen limo och var i mitt eget huvud sen efter en stund när jag körde på motorvägen så märkte jag att jag hade en Civilpolis efter mig. Den jaga mig en bra stund. Jag körde in på en liten väg där jag sedan föll ner med bilen för ett stup (såg inte stupet för jag kollade bakåt). Civilen stannade kvar ovanför och jag kröp ut ur bilen. haltade i drygt 100m sen klättrade jag upp för en stege för att komma ut på vägen igen. sen blev jag bannad för power gaming. jag tycker i detta fall INTE det är power gaming eftersom dom/dem inte gav mig någon chans till en scen att rpa på utan bara banna mig. Det var poliserna som var lata och gav upp jakten alldeles för tidigt rent RP-vis. gick liksom runt och haltade i ett stängt område där dom/den lätt hade kunnat bara kört till och arresterat mig men istället gick dom för bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Ja återigen för att polisen som jagade mig Rp:ade inte något med mig. Svårt att power gamea när man inte ens har någon interaktion med den andra. Han jagade mig, jag föll ner, han följde inte efter, Han körde iväg, kontakta staff eller bannade han mig själv, de gick väldigt fort så jag antar att den där polisen var Staff-member med men men.

Sen är det inte lite hårt att banna någon som är 1d gammal på servern som aldrig blivit kickad/bannad tidigare att bli hittad med en 5d ban ?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad eller kickad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte det. Gillar att rpa och i mina ögon om man snor ett fordon och polisen börja jaga en så stannar man ju inte bara för dom slår på blåljusen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka