Accepterad fazzy | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fazzy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? FaZzY fazzy3714 fazzy#3714

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter denko mohamed och är född 1999-02-05 och har växt i en by i malmö i ett litet fattigare område han har åskade mycket kriminella aktiviteter under sin uppväxt men han har alltid tyckt det har varit fel så när han växer upp vill han bekämpa de så inte andra barn ska få se det denko har sätt så han tänker då en dag hur han ska göra och då var alternativet självklart han ska bli polis och sätta fast dem kriminella så han tar tag i skolan och pluggar varje dag och söker runt på internet för att ta åt sig så mycket information som möjligt så han har en bra erfarenhet när han kommer in i kåren så när han har tagit studenten går han på engång och ansöker till polisen han väntar några dagar och får ett mycket positivt svar han har kommit på i kåren och blir studerande polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket socialt rp och inte vara blyg i mitt rp utan mycket framåt och kommer vara inne mycket på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda personer i ett scenario ska också ha roligt så inte allt ska handla om att vinna så inte varje gång dra fårn polisen hela tiden och bidra med roligt rp och inte tänkta på om man förlorar vapen eller nåt

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom kompisar och sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka