Accepterad Fazer-Dazer-707 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Brindbergs

Vad är ditt discord namn? ghostnooben_707

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pontus sjöberg 2002

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social trevlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund dåligt umgänge framtidsplaner bli krimminel och köpa dyra fina bilar å leva livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en bra å reaslistisk rp där jag tar alla senarion seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man försöker skapa en win win situation där båda spelarna tjänar på resultatet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex. POWERGAMING betyter att man ska reagera på skador mm RDB innebär att man inte dödar andra utan ett bra scenario VDM innebär att man ionte får använda fordonrt som ett vapen ReACTION RP innebär att man ska reagera in game som jag hade gjort irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag konner att bi dra till många timmar i serven och jag hade tängt att spela in vidos när jag spelar å lägga ut på sociala medier

Hej!

Det finns lite grejer du måste ändra på din ansökan:

- 1
. Utveckla följande fråga: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

- 2. Utveckla följande fråga: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

scenarion typ att man förlorar med flit eller en win win de innebär att man försöker skapa en situation där båda karaktärerna tjänar på resultatet istället för att bara tänka på sig egen vinnst

bakgrund
Pontus Sjöberg växte upp i en förort där livet inte alltid var lätt Hemma var det mycket bråk och han kände sig ofta osynlig I skolan gick det bra i början han var smart men allt förändrades när han började hänga med fel personer
I tonåren gled han snabbt in i problem småstölder bråk och sena nätter blev vardag Skolan kändes meningslös och han såg ingen poäng i att följa regler som ändå inte hjälpte honom
På gatan fick han något han saknade hemma respekt uppmärksamhet och ibland pengar Det var där han började tro att det fanns en annan väg att gå

Framtidsplan
Pontus vill inte ha ett vanligt jobb eller ett lugnt liv Hans dröm är att bli stor inom den kriminella världen tjäna mycket pengar snabbt köpa dyra bilar och leva lyxigt Han vill ha makt status och visa att han lyckats fast på sitt eget sätt
För honom handlar livet om att ta chanser leva stort och inte låta någon sätta gränser Han vet att det är riskabelt men han är beredd att ta risken.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka