fazeflamingo07
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? : https://steamcommunity.com/profiles/76561199053401091/
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? fazeflamingo07#5072
Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007
Berätta om din karaktär. akmed said han e född 2000 håller på med krimenela saker hans föreldrar kunde inte ta hand om honom så han bode på barnhem har sutit inne i 7 år för mishandel mord och bankrån har hållt på med droger å bil stölder ett bra tag men sen gick han över till vapen å börja sälja å då fick han mycket pengar av de sen blev han atgen å när han kom ut så börja han leta gäng men ingen vill ha med han så han flyttade å nu bor han i stokholm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att få andra och mig själv att få en bra å seriös rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill vara med för har hört att de e bra rp å hög rp nevå å att de e mycket folck på servern så de bli roligare rp
Hur hittade du Unive? kollade på folck som stremade å blev tipsad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få gå med i ett gäng å få feta bilar å mycket pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha en rolig rp comuniti
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? fazeflamingo07#5072
Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007
Berätta om din karaktär. akmed said han e född 2000 håller på med krimenela saker hans föreldrar kunde inte ta hand om honom så han bode på barnhem har sutit inne i 7 år för mishandel mord och bankrån har hållt på med droger å bil stölder ett bra tag men sen gick han över till vapen å börja sälja å då fick han mycket pengar av de sen blev han atgen å när han kom ut så börja han leta gäng men ingen vill ha med han så han flyttade å nu bor han i stokholm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att få andra och mig själv att få en bra å seriös rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill vara med för har hört att de e bra rp å hög rp nevå å att de e mycket folck på servern så de bli roligare rp
Hur hittade du Unive? kollade på folck som stremade å blev tipsad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få gå med i ett gäng å få feta bilar å mycket pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha en rolig rp comuniti
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Senast ändrad: