Nekad FaZe TJ | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FaZe TJ

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/0127555/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Vad är ditt discord namn? TJ..#0127

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Sven svensson och har bott i sverige hela mitt liv. Jag är helsvensk och bott med min familj vid barndomen. Jag har haft en bra uppväxt med min familj. Jag har en Bror Karl Svensson som är lite äldre än mig som flyttade ifrån när han var 20 år gammal samma med mig jag flyttade när jag var 20. På min uppväxt bodde jag i centrala stockholm. Jag har alltid haft som intresse att jobba på en nattklubb och vara vakt. Min karaktär är väldigt hård med saker och ting och väldigt sträng. jag gråter aldrig och är hård mot folk som sköter sig illa. Jag ger alltid hämnd för folk som gör osmarta saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Bra rpare har rpat i 2 år spelat på många servrar och ägt några. så har rätt mycket erfarenhet inom rpet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? En bra server har en kompis som spelar på den. är bra pop på den så det finns alltid saker att göra.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,692 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag och minna kompisar spela när servern typ öppna

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej inte vad jag kan minnas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka