Nekad Fayyeeeeeee | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fayyeeeeeee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? fayyeeeee

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Casper Uggla, Casper har alltid haft tufft i sin uppväxt han var en liten unge som hade svårt i skolan han hade de tufft hemma hans föräldrar bråkade ofta Casper påverkades väldigt mycket av det, så han tog ut de på skolan han mobbade andra han var dryg mot allt o alla och han var dem som var den, han skrek på lärarna, när han kom hem så tog han sin mick o satt sig på datorn gjorde ett beat o började sjunga lite freestyles och blev omtyckt av dem större omkring han, han släppte sin första låt efter som hette ( Jaga lakan) efter det fick han in massa streams han vara bara 16 år och fick runt 6-7 miljoner och pengarna bara rullade in han fortsatt alla olika bolag skrev och ville ha han men jag körde mitt egna race, efter det ville alla ta bild med han, han blev stor i landet alla ville ta bild prata och se han, men på hans första konsert där de var kring 25 tusen personer som sjöng hela Caspers Album han kände sig duktig och dra sig ut ur skol skiten, och nu är det guns,keys pengar märkeskläder o annat o tänka på för att kunna fokusera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP och bjuda in mer personer till FiveM och jag rapporterar regelbrott direkt för en bättre upplevelse för alla och håller mig till reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar så att det blir roligt för båda parterna med det menas att till exempel om jag rånar banken och har 2 gisslor med två krav och dom kraven är fri passage och ingen h1 fast dom skiter i det och har h1 ändå då så spelar dom inte för motpartens vinst utan sin egen det samma gäller även om man tar en svin snabb och bra bil så dom inte har en chans då spelar man inte heller för motpartens vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes jag vet nästan alla fivem regler har ägt 4 servers och rpat på många servers och har 1200 timmar i fivem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag är väldigt bra på att rpa och jag söker en bra server som eran med många spelare med bra roleplay

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tiden har gått ut! Ansök igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka