Nekad Fayyee | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felfri

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Fayye#5960

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Fayye Alhamdulillah (24) är en man med rötter från Somalia som är uppvuxen i Rinkeby i nordvästra Stockholm. Under hans uppväxt spelade han mycket fotboll och hade en dröm om att bli proffs. Han skötte sig bar i skolan fram tills 8an i högstadiet och de var då andra saker blev intressanta, som att becka som en riktig springis. Det började med att han becknade små mängder gram, sen trappade det upp till hägge och keys. Samtidigt som tiden gick fick han mer kontakter i det kriminella nätet. 2018 dömdes Fayye till 8 års fängelse för grovt narkotikabrott och grovt vapenbrott då han blev goad av en opp, då han hade stashat kallar och kokain tackor. men släpptes i slutet av 2022 efter ha golat ner sina barndomsvänner som nu var hans opps. Nu söker han ett nytt liv i Unive staden och vill se vad han kan åstadkomma. Allmänt om honom så gillar han bilar, feta klockor och slajf.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå som innefattar scenario som är utvecklade och som alla parter tycker om. Jag har sedan tidigare år tillbaks kört mycket rp och varit staff på servrar tidigare. Så jag vet hur man rpar på ett roligt och bra sätt som många säkert vill eftersträva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario, ibland kan man "förlora" olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället.

Hur hittade du Unive? Hittade Multistaden för längesedan men då spelade jag på en annan server vid namn skrp. Efter att inte ha rpat på några år så hittade jag unive i serverlistan och vill testa den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka