- Meddelanden
- 361
- Reaction score
- 13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736/
Ditt Hex-ID: 11000013dd6e700
Vad är din discord tagg? faygooz
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning helt ärligt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var staff på unive för ett tag sen, jag gjorde inget fel, blev borttagen PGA inaktivitet tydligen, sedan blev jag oaktiv i kanske 1 månad sen såg jag att DC var borta och att jag var bannad, har inte gjort något alls, kolla upp min ban tack! Har varit blackad tidigare på unive och kan ha varit att jag e bannad på olika DC konton från 2020 och 2021 längesen. Men ingen aning kolla upp det tack!Q
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. längesen 2020
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Har it gjort ngt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes
Ditt Hex-ID: 11000013dd6e700
Vad är din discord tagg? faygooz
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning helt ärligt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var staff på unive för ett tag sen, jag gjorde inget fel, blev borttagen PGA inaktivitet tydligen, sedan blev jag oaktiv i kanske 1 månad sen såg jag att DC var borta och att jag var bannad, har inte gjort något alls, kolla upp min ban tack! Har varit blackad tidigare på unive och kan ha varit att jag e bannad på olika DC konton från 2020 och 2021 längesen. Men ingen aning kolla upp det tack!Q
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. längesen 2020
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Har it gjort ngt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes