Accepterad FaXen | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FaXen

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Användarnamn: FaXen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285650921/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: FaXen

Vad är din discord tagg? FaXen#2140

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde efter jag krocka och jag gjorde fel men man kan ju i alla fall ge en varning först innan man ger en ban. Tycker det va ett inte det va ett rätt val av dom men jag skulle ta det bättre om dom kicka mig förts innan dom banna mig och skulle uppskatat om min ban togs bort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krocka och sen rulla jag i typ 10 baklänges och sen åkte jag och kolla hur det gick med dom och sen bam vart jag bannad. Jag älskar den servern men jag tycker det va en lite felaktig ban och att man inte fick en varning innan bannen. Jag skulle först om ni banna mig om jag skulle gjort det mer men jag älskar ju att köra på multistaden!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte en felaktig men jag tycker att man borde ge en chans till mig som är ganska ny till rp skulle älska att komma tillbaka

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannan tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag skulle kanske gjort min rp bättre men det va bara jag som gjorde ett fel där och jag kommer nu och med alltid rpa min krokar och man lär sig bara på ett sätt det är att göra fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag det jag kommer nu och med försöka bli så noga med alla min steg i rping.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka