Accepterad FAVERRRRR | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FAVERRRRR

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928259114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thor

Vad är ditt discord namn? Faver#3180

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag roleplayar som Göran skarsgård, han växte upp på gatorna men han kunde försörja sig på pengarna han drog in genom att mecka med bilar. Göran tvättade till mesta del bilarna men alla i området viste att han kunde fixa bilarna. När Göran blev gammal nog började han plugga. Han började på linjen Ekonomi men bytte fort till Teknik. Några år senare började han jobba som mekonom i Göteborg men Göran tyckte att kunderna där var lite dryga så han flyttade där ifrån till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kan mycket om bilar, älskar motorer och gillar att skoja till det med kunder. Jag brukar vara inne på fiveM nästan hela tiden och det är bra eftersom då har vi alltid minst en man som jobbar. På min kompis FiveMserver Ensharper roleplay var jag mekonom och det tyckte jag var kul och där fick jag testa på hur det var att jobba som mekonom och prata med kunder.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så himla bra och att alla är så snälla. Servern är också stor och då är man tvungen att hjälpa många för på de flesta andra servrarna måste man vänta länge på att någon ska komma in och be om hjälp. Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och hjälpa andra så att de också har kul. Jag vill också växa som person genom att vara mer lugn när någon pratar eller hetsar mot mig. Det skulle också vara roligt att få nya kompisar och lära sig lite hur andra har det.

Hur hittade du Unive? Jag har haft många kompisar som har sagt att det är en bra server. Jag har också kollat på twitch och det ser kul ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och hjälpa andra så att de också har kul. Jag vill också växa som person genom att vara mer lugn när någon pratar eller hetsar mot mig. Det skulle också vara roligt att få nya kompisar och lära sig lite hur andra har det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli en framgångs rik bartender på the palace. Och få så manga som möjligt att få en bra speltid.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eller bara en som min kompis har men spelar knappt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka