Nekad FAVERRRRR | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FAVERRRRR

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928259114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thor

Vad är ditt discord namn? Faver#3180

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Filip växtes upp i en medelklass familj utanför Göteborg. Han har sedan han fick reda på vad pengar är varit intresserad att tjäna det på snabbast och mest effektiva sett. Filip är 26 år gammal. Filip är ibland smart men ibland också dum som fan. Filip är snäll mot alla som är snäll mot han men blir väldigt arg på folk som är taskig mot han. Filip är också intresserad av bilar och strävar alltid för en ny och bättre bil en vad han hade innan. Hans dröm är att bli anställd på the palace och bli kompis med chefen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört rp mycket och jag tror jag kan bidra till att många har kul med mig på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som en väldigt bra rp server med strikta regel och det gillar jag.

Hur hittade du Unive? Många kompisar har försökt få mig att spela på den och jag hoppas att jag kan komma in på den idag

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul antar jag och bli bättre med det eftersom servern är strikt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en av dom som alla känner och vet att jag är rol.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? bara en annan server som min kompis gjorde men spelar knappt på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka