Nekad Favela | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Favela

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/plingplongkingking/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? bobi#1910

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bobi mehmet är är född år 1999. Bobi har som dröm att en dag bli gängmedlem. Bobi kämpar hårt för att uppnå målet med att en dag få komma in i ett gäng. Han är också intresserad av bilar och äger många fina bilar såsom en rs6 som han gillar att köra runt o flexa i. Bobi har lätt för att bli sur så om någon gör något emot bobi så blir han förbannad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker jag ska bli medlem här på unive för att jag var whitelistad innan men var tvungen att ta en paus pga problem med datorn. Men nu när jag har fixat alla problem är jag taggad på att få komma tillbaks och spela på unive igen. Nu är det bara whitelisten/medlemskapet jag väntar på innan jag kan börja spela på riktigt igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelade här innan och det är på denna servern jag har haft som roligast. Så känner absolut ingen anledning av att byta server.

Hur hittade du Unive? Blev tippsad av kompisar som också spelar här och dem berättade för mig att jag borde testa spela här för att dem hade alltid riktigt kul här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt, sprida lite glädje men framför allt försöka bli kriminell. Kan tänka mig att jobba med något annat i början bara för att se om det finns något annat som jag hellre skulle vela göra. tex jobbade på mekonomen innan men kände att jag ville testa något nytt så förmodligen blir det att försöka bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bara ha kul, träffa nya vänner och försöka bli kriminell. Har kollat på streamers som är RP:ar som kriminell och tycker det verkar riktigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka