Accepterad Favela | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Favela

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/plingplongkingking/

Ditt Hex-ID: steam:110000116867e22

Vad är din discord tagg? bobi#5666

Vem var det som bannade dig? simon44

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim bär på 245 gram kokain och kniv utan krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bar på saker som endast krim spelare får använda sig av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på trygghansa och jobbade sen blev jag tillsagd att joina support villket jag gjorde och förklarade varför jag hade det jag hade då fick jag som svar att det inte var några problem såläge jag inte hade användt/sålt sakerna vilket jag inte har gjort. Sen tänkte jag inte mer på det och fortsatte jobba och helt plötsligt vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ju gjort fel genom att ha dessa sakerna på mig. Men jag hade endast dessa sakerna för att jag har hittat de i importer jag har köpt. Som vi vet så är det ganska många kriminella som har importer och det är lätt hänt att dem glömmer kvar saker i handsfack och baklucka. Så jag fick sakerna utan att jag bad om det. Såklart hade jag kunnat göra mig av med sakerna direkt men det var inget jag tänkte på direkt. Jag förstår anledningen till bannen men jag förstår inte varför man först säger att det inte är något problem och sen 2 minuter senare bannar mig i 2 dagar för det. Har precis fått jobb på trygghansa och hade gärna velat vara inne och spela nu under min lediga tid.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för milda saker innan men 4 av 5 har blivit borttagna pga felaktiga bans eller att det inte var något större "brott" jag gjorde. Blev bannad för mild vdm en gång för att en kille stog på mitt tak och jag körde iväg. Jag körde iväg för att han hotade mig samtidigt som han stod på min bil och vart bannad för det. Men det bannen blev borttagen senare. Sen blev jag bannad för att jag körde min sportbil i småvägar i bergen fast den blev borttagen för att det inte var något jätte grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat göra mig av med sakerna. Typ kastat bort dem eller gett dem till något kriminell som jag känner inne på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mina misstag och kan lova att detta kommer inte att ske igen. Eftersom att jag har väldigt kul när jag spelar på unive och ser absolut inga anledningar till att göra om detta för att sedan bli bannad igen så att jag inte kan spela på servern. Hoppas att ni förstår mig och kan ge mig en andra chans. Mvh Bobi

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? uppfattat och kommer inte att ske.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka