Nekad Favela | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Favela

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? bobi#5666

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar så ofta jag kan så det kan bli några timmar om dagen. Mer på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelade typ under hela 2021 sen tog jag en paus mot vintern men kom tillbaks någon gång 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger men det är max 3 bans som jag har väntat hela tiden ut på då alla andra blivit bortplockade pga felaktiga eller att det inte var något jätte grovt regelbrott. Fick också många av bansen när jag var ny till rp och försökte lära mig under den tiden. Men såklart gör man fel ibland och jag står för alla fel jag har gjort och har lärt mig av dem. https://gyazo.com/a8a0c745714e87c5d35d2d8d5409288f (kunde inte se dem andra bansen längre upp.)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är en roll vissa spelare får för att göra jobbet lättare för alla admins/mods på servern. En servervakt har bara koll på det som händer runt om kring sig själv och kan tex inte gå in i noclip och spectata andra spelare. Ser man som servervakt att någon gör fel runt om kring sig så kan man antingen kicka personen eller eventuellt SV banna personen och då ska bevis finnas så att admins kan se att bannen var korrekt och kanske till och med förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag var servervakt för någon dag sen men missade ett möta för jag hade annat för mig på kvällen. Eftersom att jag inte får kontakt med någon servervakt ansvarig så tänkte jag att det blir lättare om jag bara gör en ny ansökan. Men jag vill vara servervakt för att jag spelar en hel del på server och ser det ena och det andra. Jag vill också göra det lättare för modsen så att dem inte behöver lägga sin energi på allt det "lilla" som händer på servern och då kan jag som servervakt ta hand om det istället.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel på abuse kan vara att jag använder mina SV "krafter" för att gynna mig själv eller kompisar. Det kan vara att jag skulle DV:a min bil bara för att jag har krockat så att jag sedan kan ringa in den direkt efter så att den blir lagad. Det kan också vara att jag revivar mig själv eller kompisar bara för att dem har dött. Kan också vara att jag är i tex ett scenario där jag blir rånad och jag sedan bara kickar personen för att jag sedan ska vinna på scenariot och inte förlora mina saker. Man ska vara SV för att hjälpa till på servern inte för att använda det till powergaming så att man själv bara ska vinna på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka