Accepterad Fattarduu | Ansökan till Servervakt [knegge1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fattarduu

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad heter du på discord? Fattarduu

Vad är ditt Hex:ID 110000116191108

Ange ditt födelsedatum 12 September 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Spenderar det mesta av dagen inne på unive.
Ligger på 98.2 timmar på 2 veckor, så lägger väldigt mycket tid här.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive sedan November 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till så att rpn förblir på hög nivå samt runt sin omkrets men även på de offentliga platserna.
Man underlättar för staffs som kanske inte befinner sig just där man är och förhindrar regelbrotta att framkomma samt rapportera/svbanna/kicka ifall regelbrott har skett.
Man kan även Dva bilar som inte sköter parkeringen runt staden och se till att allt är i ordning och reda.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt pågrund av att jag vill hjälpa till att underlätta för staffsen, se till att få bort folk som lallar och förstör för andra samt behålla en fin rp på unive.
Jag märker också att folk inte sköter parkeringen på de offentliga platserna såsom på sjukhuset, då kan man hjälpa till att DVa bilarna som inte fattar hur man parkerar.
Jag strävar efter att hjälpa unive så mycket som möjligt och vill därför börja som servervakt och sakta men säkert förhoppningsvis jobba mig uppåt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms till ett sätt att vinna scenarios eller förstöra för andra.
Exempelvis att man springer runt med toggleid i ett skottlossning för att få "advantage" och vinna scenariot.
Korruption kan också innebära att man springer runt och revivar antigen sig själv eller sin vän/vänner i exempelvis en skottlossning för att vinna scenariot.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka