Nekad fattarduelr | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fattarduelr

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199234030356/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille#9345

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Liban huzien som är på sinna sämsta dagar. Han är född 2000-01-24 alltså 22 år och kommer ifrån Libanon. Han var uppväxt i husby, det var tufft att på där på grund av ont av pengar och samt bara en mamma eftersom pappa dog utav cancer en månad förre libans födsel. Under skoltiderna så spelade han mycket fotboll med sina kompisar som kom från samma gård och gick i samma skola. Under skolan hade han det svårt på grund av grov ADHD och samt dyslexi. Med dyslexi fick han det svårt i skolan t.ex. läsa och skriva, vilket ledde till att han inte gick till skolan alls. Han har blivit avstängd från skolan flera gånger och fick SOC efter sig ett tag men blev aldrig placerad på något familjehem eller sis osv. Det var ungefär samma under gymnasiet men det var under den tiden som kriminaliteten började som mest. Hans mamma förstod också under den tiden att han höll på med kriminalitet på grund av alla kläder samt klockor osv som hon hittade på hans rum och skickade ut honom. Då fick han bo hos sin kompis som var några år äldre som hade en lägenhet. Han är nu 22 och har ingen kontakt alls med sin mamma och har försökt att lämna kriminaliteten men det är lättare att vinna på lotto än att lämna det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har mycket erfarenhet inom rollspel och har brunnit för just rollspel ett jävligt bra tag och vet att en person som mig behöver ni på server. Jag har även fått höra att denna server ska vara väldigt bra och seriös vilket e något jag vill rpa på. Jag vet vad RDM, VDM, FEARRP, FAILRP, COPBAIT, NLR, COMBATLOG, METAGAMING men egentligen går alla dessa regler under sunt förnuft men aja. Jag vet hur man ska använda /me och /sme, /me kan man använda för om man är gissla under ett bankrån så kan man man skriva /me skakar och /sme kan man använda om man har blivit kanske slagen i ansiktet och fått en blåtira så kan man skriva /sme blåtira vid ögat t.ex.. Jag har spelat på flera serverar innan som t.ex. Swedish Knight där det är 15 årsgräns och där hade jag wl samt var jag med i Sons Of Anarchy och sedan ett tag efter blev jag polis och under denna tid fick jag mycket erfarenhet, sedan fick jag jag wl och krim på decide och deverse och där hade jag vice boss på families och boss på ballas. så jag kan mycket inom rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett socialt och roligt och bra rp vilket e något av det viktigaste tycker jag och som sagt tidigare sagt har jag erfarenhet inom rp. Jag är även ingen lallare och lägger närmare 5-6 timmar om dagen på mitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra ett scenario roligt för min partner så att inte bara jag har roligt, men alltså göra ett scenario roligare.

Hur hittade du Unive? Stream samt kompisar osv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka