Inaktuell Fatoshmannenn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrduden

Icke Medlem
Meddelanden
1,877
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Fato

Vad heter du på discord? Mr-duden#7791

Ange ditt födelsedatum 1 April 1995

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag har varit aktiv på servern under en längre period, kände jag att det var dags att bidra mer till servern. Jag gillaratt hjälpa nya medlemmar som ansöker om medlemskap på servern. Jag har lagt märke till att det finns icke medlemmar som regelbundet är aktiva, och jag ser det som en möjlighet att uppmuntra dem att ansöka om medlemskap. Jag kommer att vara noggrann med att välja vilka jag tar in på servern och samtidigt fortsätta att bevaka forumet för att se nya ansökningar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag brinner för det jag gör och har länge funderat på att ta rollen som medlemskaps Ansvarig. Nu har jag äntligen chansen att ta på mig denna roll och jag kommer att lägga ner mycket tid och energi på att hantera medlemsansökningarna. Att få möjligheten att vara en del av Unive och börja ett nytt kapitel gör mig att köra på direkt. Att vara en förebild och någon som andra ser upp till är en stor målsättning för mig, och som medlemskaps Ansvarig strävar jag efter att representera servern på bästa sätt. Jag är snabb på att lära mig och är övertygad om att jag kommer kunna kliva in i rollen utan problem. Att välja ut nya medlemmar är ett viktigt ansvar som jag kommer att ta på stort allvar. Jag ser fram emot att få visa min kompetens och förhoppningsvis få möjligheten att bli en del av staff teamet i framtiden.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som ansvarig för detta är mitt fokus att välja noggrant vilka spelare som får bli medlemmar. Jag ser framemot efter att skapa en positiv rollspelsnivå genom att prioritera seriösa och engagerade spelare som verkligen vill vara en del av Unive och bidra till serverns framgång. Det är viktigt att undvika att ta in personer som inte tar sitt medlemskap på allvar och riskerar att förstöra det som vi har nu.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? n medlem på Unive måste ha en god kännedom om grundreglerna. Kunna acceptera att förlora och inte bli support ärende efter varje scenario är viktigt. Motparten ska också ha roligt inte bara jag jag jag… Kunna bidra positivt och hjälpa till med serverns utveckling är något att sträva efter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? En väldigt stor roll i det hela. Man ska känna ”fan jag gör ett bra jobb” visst kommer det komma dåliga dagar men det är bara att ta rollen på ett professionellt sätt och stärka sig själv med att fortsätta framåt. Jag är inte den som ger upp i första hand. Representera Unive på bästa sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Olika tider med tanke på att jag jobbar med.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag ser fram emot att ta på mig rollen som medlemskapsansvarig!

+rep bättre på att följa regler än mig + skjuter aldrig ig utan är bara social.

Sätter denna som inaktuell då jag ej har fått ett svar på 2 dagar.
Ifall du ser detta och fortfarande är intresserad av att bli MA, då får du skicka in en till ansökan.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka