Nekad Fatosh1 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatosh1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Fato

Vad heter du på discord? Mr-duden#7791

Hur gammal är du? 20+

Hur länge har du spelat på Unive? Sen dec 2020

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? För att utveckla Mekonomens jobb och få företaget på "fötter" igen kommer det krävas engagemang och ha en tydlig fokus på att leverera en bra RP nivå. Som ny chef och ansvarig för stället kommer jag driva verksamheten framåt med tanke på att det är ambitionen att ta företaget till nya höjder och återigen få mekonomen levande igen. För att uppnå dessa mål kommer jag att ta mitt arbete på meko på allvar och visa vart skåpet ska stå genom att vara dedikerad och engagerad i att leverera den bästa möjliga RPn. Jag kommer se till att vi har aktiva spelare på plats som arbetar effektivt och säkerställer att det alltid finns någon tillgänglig vid verkstaden för att vara behjälplig med kunder. Framtiden tänker jag att vi kommer att vara ännu mer personal och ha ännu en till lokal fast inne i närheten av torget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Med tanke på att jag spelat på servern ett tag nu känner jag att göra mer nytta på servern. Jag har stora kunskaper inom yrket och gillar att sätta folk i arbete. Viktigt att ha en bra kommunikation med både personal och kunder. Jag tror på att vara en inspirerande och motiverad ledare genom att ta självständiga beslut och eventuellt utforska nya idéer för mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer mestadels spela på kvällen men kommer givetvis också spela på dagen när tiden kommer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad. Annan vart utvald till chef. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka