Accepterad Fatmax09 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatmax09

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? Fatmax09

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mayo Johansson född 2006 alltså 19 år gamal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Tuff och rättvis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en miljö där ansvar och hårt arbete var en självklarhet. Han har alltid strävat efter stabilitet och en plats där han kan känna tillhörighet. Efter några tuff år har han kommit till Unive för att börja, bygga upp ett liv på ett hederligt sätt och skapa något långsiktigt. Framåt vill karaktären utvecklas inom ett år, knyta relationer och hitta en balans mellan personlig moral och de val som krävs för att överleva i staden. Målet är att bygga ett rykte som någon man kan lita på oavsett om det gäller arbete, affärer eller vänskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med stabilt, seriöst och engagerat rollspel där jag alltid sätter helheten framför mig själv. Jag är bra på att skapa konflikter, relationer och scenarion som andra kan bygga vidare på. Jag är kommunikativ, följsam och lägger stor vikt vid att RP ska kännas logiskt, äkta och realistiskt. Jag har lärt mig detta genom erfarenhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med detta är att jag i vissa fall ska låta motparten vinna, istället för alltid prioritera mig själv vilket kan leda till ett bristande roll spel. Rollspel handlar inte om att vara störst, bäst eller smartast, utan att skapa en bra upplevelse för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna en gång vad jag kan komma ihåg vilket ledde till en tempurär avstängning. Problemet då var att jag hoppade med en cyckel för att "ta mig fram på ett snabbare sätt". Vilket avgjorde att jag bröt mot reglen powergaming vilket jag tidigare inte var tillräckligt påläst på. Detta har i sin tur lärt mig den hårda vägen och jag har nu lärt mig av de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Japp här är några av Unives regler: T.ex. Att inte använda bilen som ett vapen (vdm) Att inte döda personer utan anledning (Rdm) Att man ska värna om sitt liv (fear rp) Det finns månag fler regler som t.ex. Powergaming som t.ex innebär att man inte får använda sig av information som äns profil egentligen inte vet om, kan också vara att man har så brotom så när du hamnar i en bil krock så struntar du i att roll spela dina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att ni kommer inte ångra er om ni godkänner mig eftersom jag kommer bidra med en realistisk och högkvalitativ RP.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka