Accepterad FatimaGaming | Ban överklagan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797866312/

Ditt Hex-ID: 110000131ecc548

Vad är din discord tagg? HOFF#3201,

Vem var det som bannade dig? Lallish

Hur lång tid var din ban? 4 dagar förlängd till permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: mxzveq Anledning: Staff diss, beter sig ohyffsat, powergaming, suntförnuft, kör över 80 i stan, Hoppar med bil. Placerad av: lallish ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde med ett tjänstefordon och sladdade runt för att jag inte såg någonting, allting var helt grått. Jag förstår att det som jag gjorde var fel. Jag snackade även med staffs om detta och de förklarade att jag inte skulle få komma in på fyra dagar. När jag blev permabannad var det för att först så frågade jag en fråga i chatten på discord och så var det ingen som svarade för jag hade frågat samma fråga in game men ingen svarade och när jag frågade i discorden så var det folk som började kaxa sig mot mig och mina kompisar. De lade till oss och så snackade vi i ett call med dem och de började hota oss och då så skrev jag det till Lallish och jag förklarade men han brydde sig inte och jag skickade även bevis på det de hade skrivit och sagt. Har även varit avstängd i flera månader.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med ett tjänstefordon och kollade runt med musen och svängde runt för att få in alla grafiker och så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban, men fyra dagar för något sådant jag personligen tycker att det hade räckt med en kick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde upp för ett par trappor med en mc har inte och kommer inte hända igen. Sen så kommer jag inte ihåg de andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft lite bättre tålamod och inte tagit ett tjänstefordon för att få in alla grafiker utan sprungit runt och haft bättre tålamod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Senast ändrad:
Det du gjorde var inte okej, men jag kommer att ge dig en ny chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka