Nekad FatimaGaming | Ban överklagan[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797866312/

Ditt Hex-ID: 110000131ecc548

Vad är din discord tagg? Love Sosa#3201

Vem var det som bannade dig? L1nus

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ytmzwe Anledning: suntförnuft kör i över 350 med taxi bil Går ut om: 0 dagar 11 timmar 29 minuter Placerad av: L1nuS ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för snabbt med min taxi bil, jag vet att det var fel gjort men jag var tvungen att köra fort, killen som jag körde hade ringt mig för att hans vän hade dött och så var jag tvungen att skynda mig för att sjukvården kunde inte lösa det. Jag fattar att jag gjorde fel, bilen är även väldigt svår att kontrollera då den accar så galet snabbt men jag lovar att jag kommer att hålla koll på hur snabbt jag kör.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis skjutsat en kille och hans döda kompis till sjukhuset och så var jag påväg tillbaka. Och när jag kom tillbaka till kontoret för att äta och dricka så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då det var jag som gjorde fel. Men jag lovar att jag ska hålla bättre koll på hur snabbt jag kör, kanske till och med köra med kontroll för att det ska vara lättare att kontrollera.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Körde med en mc upp för en trappa och en massa andra småbans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört så himla fort. Och lära mig kontrollera bilen på ett säkert sätt vilket jag kommer att göra från och med nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen att jag måste ta det lugnt när jag ska köra folk och inte hets köra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!!

Glömde tillägga att taxi bilarna är nästan alldelles för op och att de måste bli lite slöare dem är nästan som polisbilarna.

Nekad, då du ljuger i din överklagan du körde inte alls från sjukhuset då du lämnade en kille vid auto sen körde du extremt snabbt igen staden sen till taxi firman!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka