- Meddelanden
- 339
- Reaction score
- 24
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad heter du på discord? Love Sosa#3201
Ange ditt födelsedatum 9 April 2003
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16-23/24
Tisdag: 16-23/24
Onsdag: 16-23/24
Torsdag: 16-23/24
Fredag:14/15-03
Lördag: 13-03
Söndag: 13-23/24
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 15 juli
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 31 bans därav mestadels är småbans och så blev jag perma en gång. Men jag har bara lärt mig från mina misstag och jag är bättre än någonsin.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en person som vet hur man rpar och kan alla regler som finns på servern, det är de som håller koll på ett rpande sett att allting rullar på som det ska på servern. Det är de som ofta kan se mer än mods och få en bättre förståelse om det är så att de behöver banna någon som har gjort fel då det är säkert många reports som kommer till modsen så de har inte tid för allting då är det servervakternas jobb att hålla koll som sagt på ett rpande sett. Det gör så att rpn rullar på bättre och lättare även så att alla följer reglerna. Det är lätt man kan förstå med bara en liten kick och text så att man verkligen fattar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag hade vart en bra servervakt då jag kan reglerna och har lärt mig jättemycket. Jag är även bra på att rpa och jag vet hur man ska göra. Jag tror att jag hade fått servern att få bättre rp om jag är en servervakt då jag kör mycket och jag snackar med mycket folk så om jag märker att någon gör fel så kan jag kicka dem men om det är grövre så kan jag bara sv banna dem.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man bannar någon en timma som man kan göra som servervakt eftersom de provocerade dig ingame Och att man abusar sina krafter som servervakt i senarion vilket inte är ok. Det kan vara så att om man typ är krim eller polis och letar efter någon som gömmer sig att man drar fram "TOGGLEID" bara för att få övertaget och att hitta personen. Det är även att man använder sin makt som man har för att få ett övertag över alla andra vilket inte är ok.
Vad heter du på discord? Love Sosa#3201
Ange ditt födelsedatum 9 April 2003
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16-23/24
Tisdag: 16-23/24
Onsdag: 16-23/24
Torsdag: 16-23/24
Fredag:14/15-03
Lördag: 13-03
Söndag: 13-23/24
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 15 juli
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 31 bans därav mestadels är småbans och så blev jag perma en gång. Men jag har bara lärt mig från mina misstag och jag är bättre än någonsin.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en person som vet hur man rpar och kan alla regler som finns på servern, det är de som håller koll på ett rpande sett att allting rullar på som det ska på servern. Det är de som ofta kan se mer än mods och få en bättre förståelse om det är så att de behöver banna någon som har gjort fel då det är säkert många reports som kommer till modsen så de har inte tid för allting då är det servervakternas jobb att hålla koll som sagt på ett rpande sett. Det gör så att rpn rullar på bättre och lättare även så att alla följer reglerna. Det är lätt man kan förstå med bara en liten kick och text så att man verkligen fattar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag hade vart en bra servervakt då jag kan reglerna och har lärt mig jättemycket. Jag är även bra på att rpa och jag vet hur man ska göra. Jag tror att jag hade fått servern att få bättre rp om jag är en servervakt då jag kör mycket och jag snackar med mycket folk så om jag märker att någon gör fel så kan jag kicka dem men om det är grövre så kan jag bara sv banna dem.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man bannar någon en timma som man kan göra som servervakt eftersom de provocerade dig ingame Och att man abusar sina krafter som servervakt i senarion vilket inte är ok. Det kan vara så att om man typ är krim eller polis och letar efter någon som gömmer sig att man drar fram "TOGGLEID" bara för att få övertaget och att hitta personen. Det är även att man använder sin makt som man har för att få ett övertag över alla andra vilket inte är ok.