Nekad fatimaalfhad | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fatimaalfhad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Rosengren

Vad är ditt discord namn? topgrobo

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Bobby Karlsson och är en ärlig grabb som är snäll mot de flesta. Hans har 2 bröder/syskon Erik Fredriksson och Jocke. Alla dom var släkt med Fatima, Farah och Safira och dom är nu bortresta och några döda. Alla som bråkade med dom bråkar också med min karaktär (Bobby Karlsson) men mot alla andra är han väldigt snäll och är intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med mycket skratt, bra roleplay och sätta upp situationer (exempel vis så fick jag och Erik Fredriksson fast en pedofil genom att vi var dumpen) men också litegrann se till så folk håller simpla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man skapar en situation där den andra spelarn vinner och uppnår sina mål, oavsett om min karaktär förlorar på det. Roleplay scenariot kan då bli mycket mer realistiskt och roligt. T.ex. gäng krig. istället för att jag bara ska gå efter att döda och vinna mot dom kan jag låta dom göra en setup för att lyckas kidnappa mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Man får inte använda servern för att promota något åt sig själv. T.ex. sin egna server eller youtube och så. Man får inte råna, döda eller knocka oskyldiga som inte har nått med ett scenario att göra. Man får inte gå OOC utan anledning bara för man typ blir irriterad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat många timmar på roleplay fast på andra servrar som vart engelska

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har mycket erfarenhet att roleplaya som en hel del olika karaktärer. Polis har jag inte kört jätte mycket och ambulans/brandman har jag aldrig testat. Men kriminell, gammal gubbe, osv osv. PS jag gjorde ansökan som "Fatima Alfhad" men tröttnade på att prata i tjej röst så gjorde en ny karaktär och kom på bakgrunden med Fatimas fiender och död.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till så att du har med alla dessa punkter - [Skriv namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen som din karaktär har]

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka