Nekad Fatima123 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? fatima4289

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Hultgren. Han är 45 år gammal och han är grovt kriminell. Göran var uppvuxen i en liten håla nere i Småland där han hade en tuff uppväxt. Hans pappa var hans förebild då han var president för en MC klubb och hans mamma som han mindre tyckte om eftersom hon var strippa. Under hela hans uppväxt så spenderade Göran ingen tid i skolan då han tyckte att det var slöseri på tid, istället så umgicks han med Gubbarna i MC Klubben och hängde i verkstaden och fick lära sig meka med bilar och motorcyklar. Med tiden så blev Göran äldre och äldre och han började hänga med mer ut på stora grejer med Klubben och det var då han började se vad som hände utanför klubben och det var då han började bli mera kriminell när han var runt 17års åldern. När Göran fyllde 18 så fick han sin första motorcykel och han fick även en mc väst. Det var då Göran kom med i klubben. Åren gick och när göran skulle fylla 43 så hände något väldigt dåligt som förändrade Göran helt. Görans pappa och Göran blev kidnappade av ett gäng nere i grove street och so hotade och döda dom båda, tillslut så skjöt dom Görans pappa i huvudet rakt framför honom. Det var en tid i livet som var svår för Göran men han blev släppt och fick gå. Göran blev senare uppröstad till President och det är bara början av ett nytt kapitel i hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp, jag har rpat i 2 och ett halvt år snart och jag kommer bidra med bra rp på en hög nivå. Jag kommer göra långa utdragna sociala scenarion för det blir så mycket roligare då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du inte alltid måste vinna ett scenario, typ att du åker i din import som går i 450km/h och sedan kommer oppsen i en glidar bil som går i 140km/h och du använder din bil bara för din fördel och för att vinna scenariot. Man behöver inte alltid vinna ett scenario för att det ska vara roligt

Hur hittade du Unive? Min kompis visade servern

Nekad, hittar ej ditt Discord konto!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka