Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FathoshFTW
Ditt Hex-ID: 110000106558ee4
Vad är din discord tagg? fathosh#5062
Vem var det som bannade dig? Emilia<3
Hur lång tid var din ban? 48 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var uppe på det stora berget med bil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min rallybil uppe på berget när jag fastande nere vid byggnaden så jag tänkte köra igenom byggnaden med min bil för att komma ut på andra sidan, i processen av att försöka komma ut så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban samtidigt som jag förstår varför jag blev bannad, jag hade nyligen köpt en rallybil/hillclimb bil (suzuki escudo dirt trial) och ville testa den uppe på berget men tyvärr fastnade jag nere vid byggnaden och försökte bara ta mig ut när jag blev bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd i 48 timmar en gång tidigare för att jag tog fram en kniv nära torget, jag överklagade inte den bannen för att jag förstod att jag hade gjort fel men denna bannen tycker jag var felaktig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att köra upp på berget för att undvika att fastna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska köra upp min hillclimb bil på ett berg.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000106558ee4
Vad är din discord tagg? fathosh#5062
Vem var det som bannade dig? Emilia<3
Hur lång tid var din ban? 48 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var uppe på det stora berget med bil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min rallybil uppe på berget när jag fastande nere vid byggnaden så jag tänkte köra igenom byggnaden med min bil för att komma ut på andra sidan, i processen av att försöka komma ut så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban samtidigt som jag förstår varför jag blev bannad, jag hade nyligen köpt en rallybil/hillclimb bil (suzuki escudo dirt trial) och ville testa den uppe på berget men tyvärr fastnade jag nere vid byggnaden och försökte bara ta mig ut när jag blev bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd i 48 timmar en gång tidigare för att jag tog fram en kniv nära torget, jag överklagade inte den bannen för att jag förstod att jag hade gjort fel men denna bannen tycker jag var felaktig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att köra upp på berget för att undvika att fastna.
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska köra upp min hillclimb bil på ett berg.
Har du läst våra regler? Ja