Nekad Fatgamee | Ban överklagan [Alabama]

• Trådskapare Trådskapare Fatgamee
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F

Fatgamee

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334819785/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2021-01-25 13:05

Vad är din discord tagg? Fatgamee#1111

Vem var det som bannade dig? Alabam cracker

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han gjorde det för att jag slog en kille som hade tagit mitt tjänstefordon och inte ville säga vem han va.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar på mekonomen och då kör jag runt i min M2a som jag tycker drar väldigt mycket bensin så jag tänkte byta till tjänstefordonet men det är aldrig där. Då fick jag fram bilen i menyn och då satte jag på gps tracker så jag kunde se var bilen var. Då åkte jag ditt snällt och frågade om han jobbade på mekonomen men han svarade inte och istället körde på mig och körde där ifrån, sedan så åkte jag efter till mekonomen och där stod han. Jag frågade vem han va eftersom att jag aldrig hade sett han jobba innan och han har inte skrivit något i mekonom chatten där man ska skriva för varje bil man lagar. Så jag frågar han och då säger han att han jobbar där, så jag frågar han ifall han kan laga min bil för att se ifall han verkligen jobbar på mekonomen. Han säger då att han inte tänker göra det för att jag är en idiot och då säger jag till han att jag också jobbar här och att jag har aldrig sett eller hört något om han. Då säger han att jag borde dra där ifrån och typ att jag är efterbliven och då blir jag arg och putta han sedan försökte han springa där ifrån och då slog jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker båda för att det är ändå rätt scenario eftersom han hade tagit bilen och inte säger vem han är och kallar mig för saker vilket gör att man blir arg och då hade detta kunnat hända i verkliga livet. Men åt andra sidan så kanske jag inte borde ha slått honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat reagera på ett annat sätt, försöka att prata med han mer även fast att han försökte springa där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara så aggressiv även fast min karaktär är lite aggressiv så hade jag kunnat göra det på ett mer lugnt och professionell sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Det var mig du slog ner, jag jobbar där och det var ett tjänstefordon jag hade hämtat ut själv och stog och gjorde service på, du frågade mig om jag jobbade på mekonomen där på jag svarar ja de gör jag. tycker du försöker vinkla detta sen då jag sa att jag inte pratar med dig så börjar du slå ner mig, solklar rdm

+rep
Ex Mod
E
x WL-Ansvarig
Ex SV-Ansvarig
---------------------
Discord: Alexx#9999
---------------------

Tillbaka