Nekad fatazzcat | Chef-jobb ansökan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fatazzcat

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q-park chef

Vad heter du IRL? Viktor

Vad heter du på discord? fatazzcat#4433

Hur gammal är du? 14år/ 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i omgångar kan man säga en gång förut för flera måndader sedan och har börjat spela på servern igen nu men denna gång så har jag bestämt mig för att stanna på Unive då jag har bil och grejer. Och förut har ni ställt frågan om jag är lojal när jag spelat i omgångar på Unive, men denna gång så har jag verkligen bestämt mig så de är ingen ursäkt, om jag spelade på en annan server så hade jag inte 1. donerat för ped 2. Göra en ansökan om Whitelist 3. Ha online läge så andra servrar ser.
Jag älskar Unive och det är min favorit server.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tror jag kommer utveckla jobbet mycket genom min aktivitet, vilket hjälper mycket om folk vill bli till exempel anställda. Just nu är jag anställd på Q-park men chefen har ju sagt upp sig så därför ansöker jag till chef. Som Q-park varit har jag gillat det. En sak jag vill utveckla med jobbet är om man ser en bil mitt ute i ingenstans och ger en parkerings böter vill jag försöka få mina anställda att ringa dit mekonomen eller falck så den inte bara står där. Q-park blir nog lätt att starta med då vi har så många anställda just nu. Och sen har jag sätt mycket genom Q-park alltså typ väldigt mycket lall. Jag vet att Q-park är typ ett litet hatat jobb liksom, man blir ju sur av parkerings böter men som Q-park varit så har man typ slagit folk när dom kallat en saker. Jag tycker som Q-park att man ska vara fortfarande ganska lugn liksom. Man ger en parkerings böter och sen kan man säga typ om dom blir sur att man bara gör sitt jobb. Sen våran radio är ibland kaos, alla skriker. Om jag blir chef så kommer jag ha flera möten om speciellt radion. Just nu är det kaos, om det är någon som blir jagad dem bara skriker. Om jag blir chef så fungerar det så att man först säger sitt rakel och sen vad man vill säga och efter det beroende på om man vill ha svar eller inte säger man klart slut eller kom. I intervjun kommer jag prata om det. Till exempel om dom vet vad Tänk Tyst Tala står för. Och sedan så en viktig ändring är att man inte säger i radion att alla ska retirera eller åka tillbaka till stationen, det ser jag som ett stort problem. Chefen eller biträdande ger sådana order.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter av Q-park, har jobbat där på Unive länge som anställd. Jobbar väldigt mycket då jag tycker det är roligt att jobba som Q-park. Känner att de är ett jobb som det alltid händer någonting på. Om du har tråkigt så kan du lika gärna arbeta och lappa lite bilar som står fel parkerade. Jag har faktiskt bra erfarenheter av att jobba som Q-park alltså den viktigaste grejen med att jobba på Q-park är egentligen att man inte ska hålla på och stressa eller vara tjurig. En erfarenhet man behöver inom Q-park är att hålla sig lugn och inte bara slå till folk för dom kallar en saker.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, spelar bara FiveM och ibland Cs men har inte spelat Cs på över en månad så ja. Unive är även den ända servern jag spelar på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka