Accepterad Fat Tony | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fat Tony

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197983399274

Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad är ditt discord namn? Fat Tony #6570

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1985

Berätta om din karaktär. Fat Tony är en karaktär som kan det mesta om gatan och lever sitt liv som Vice Guy. Fat Tony med Italiensk bakgrund är 35 år gammal och är ny i stan. Jag och min vän ImRob ska starta en restuarang och mer företag så fort kapital tillåter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att följa regler och spela hederligt. Kan även hjälpa till som officer eller liknande roll när jag kommit in i spelet och blivit mer erfaren.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så jag kan spela på eran server som har ett gott rykte. Är hyffsat ny i spelet och vill spela på en bra server.

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att ha roligt, spela med min vän (ImRob) och andra spelare. Bidra servern med min karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Jag studerade på mälardalens högskola. Mitt mål var att bli detektiv. Jag hade svårt ekonomiskt så jag började att råna banker med mina bröder Joe och Sunny Puscino. Det hela slutade med att jag slutade studera, fick enorma summor pengar och så klart alla hamnade på kåken. Jag är fri nu efter 11år och kom till denna stad för att starta om.

Vill ni veta mer så är det bara att fråga //Fat Tony

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka