Ej Antagen Fastfire | Chef-jobb ansökan (RTJ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fastfire

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? fastfire264

Ange ditt födelsedatum: 24 Februari 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit anställd på räddningstjänsten som ledningsmedlem där jag fick positiv fedback från flera kolegor och andra personer som uppskatade mitt engagemang och hur seriöst jag tog mitt arbete min erfarenhet sträcker sig över flera olika yrken, där jag oftast suttit på lednings positioner, vilket har gett mig en stor förståelse för hur man hanterar olika sitvationer. Som chef är jag öppen för att lyssna på mina kolegors synpunkter och ider. Men jag är också bestämd och står fast vidd de som behöver göras. Jag är inte rädd för att ta åtegärder när någon inte följer regler eller beter sig oprofessionelt, oavsett vem de handlar om. Jag är tydlig med reglerna och kommer se till så det följs inom räddningstjänsten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer kommer vara att få igång aktiviteten på räddningstjänsten genom att anställd nya personer, se till så att folk gör det dom ska göra och beter sig bra. Ändra lite frågor på intervju och hur avdelningar styrs inom räddningstjänsten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att ha en hög aktivitet specielt i början för att få igång räddningstjänsten

Har du läst våra Regler? ja

+rep Duktig och har kompetensen till att vara chef. Även med hans tidigare kunskaper så kommer han styra upp det riktigt bra.

+++++rep jag har RPat med fastfire ett bra tag nu där han aldrig slutat visa sin kompetens en minut, om någon förtjänar denna position är det han!

+++rep Den snabba elden har jag nu rpat med i ungefär ett halvår. På den tiden har jag lärt känna honom mycket väl. Jag har blandannat fått veta att han verkligen gillar Unive polismyndigheten och Unive räddningstjänsten och att RPa som RTJ. Han är en mogen, professionell och riktig bra brandman och just därför passar räddningstjänsten chef rollen honom absolut utmärkt. Att ha honom som chef kommer se till så att rtj hålls positiv, väl organiserad och rolig att hänga på med. Värt att ha honom som RTJ chef, rawr bubben 😘

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka